BIZNES
Doradztwo w zakresie zatrudnienia, kariery i efektywnych zespołów.
Szczególny nacisk kładziemy na współpracę z rzetelnymi pracodawcami
i firmami na terenie całej Polski, którzy zatrudniają pracowników zagranicznych do pracy w swoich zakładach. Dla obu stron początki
współpracy zawodowej w Polsce wiążą się z ogromnym stresem.
W ramach doradztwa zawodowego takich osób szkolimy i doradzamy
im w zakresie praw i obowiązków na polskim rynku pracy, zjawisk społeczno-kulturowych, które są istotne zarówno w procesie poszukiwania pracy,
jak i w dalszej integracji społeczno-zawodowej. Tworzenie profesjonalnych
i skutecznych zespołów jest naszym priorytetowym zadaniem. Minimalizacja odpływu fachowych pracowników, odpowiedni klimat psychologiczny, brak wypalenia się zawodowego, wysoka produktywność – to kluczowe kwestie
dla przyszłościowości i dobrobytu firm.
WARSZTATY I SZKOLENIA
Podstawowe tematy szkolenia:
- szkolenie jest poświęcone technikom gościnności, lojalności, klasyfikacji klientów
- specyfice pracy z „trudnym klientem”
- podstawowym zasadom udanego oferowania usług/towarów
- wspólnie poszerzymy zakres FORMUŁY UDANEJ SPRZEDAŻY
- nauczymy się reagować właściwie na zastrzeżenia i wątpliwości co do ceny, jakości, terminów
Odbiorca docelowy:
- kierownicy przedsiębiorstw
- osoby zarządzające
sprzedawcy w - szerokim znaczeniu tego słowa
- wszyscy, którzy w ramach swojej pracy sprzedają lub kupują usługi/towary i chcą robić to wydajnie i skutecznie
Podstawowe tematy szkolenia:
- coaching wewnątrzorganizacyjny
- coaching administracyjny
- coaching kierownika
zasady coachingu - funkcje kierownika
- poziomy kompetencji
- proces podejmowania decyzji
- podstawowe narzędzia coachingu
- właściwe relacje (dostosowywanie się)
- sposoby dostosowywania się
- format rezultatu końcowego
Odbiorca docelowy:
- dla właścicieli
- kierowników placówek i ich oddziałów
Podstawowe tematy szkolenia:
- podstawy organizacji pracy
- zarządzanie czasem;
- delegowanie uprawnień
- praca zarówno z klientem lojalnym, jak i konfliktowym
Odbiorca docelowy:
- Pracownicy administracyjni
- pracownicy call center oraz recepcji
Podstawowe tematy szkolenia:
- skuteczny kontakt
- umiejętność dogadywania się (w trudnych sytuacjach konfliktowych, przy rozwiązywaniu problemów)
- umiejętność wyrażania konstruktywnej krytyki
- umiejętność dostrzegania potencjału człowieka w roli zespołowej, wykorzystywania jegomocnych stron
- wzajemna cierpliwość
- zadowolenie z udziału we wspólnej działalności
Odbiorca docelowy:
- Cały personel placówki
Podstawowe tematy szkolenia:
- skuteczny kontakt
- umiejętność dogadywania się (w trudnych sytuacjach konfliktowych, przy rozwiązywaniu problemów)
- umiejętność wyrażania konstruktywnej krytyki
- umiejętność dostrzegania potencjału człowieka w roli zespołowej, wykorzystywania jegomocnych stron
- wzajemna cierpliwość
- zadowolenie z udziału we wspólnej działalności
Odbiorca docelowy:
- ały personel placówki
Podstawowe tematy szkolenia:
- pojęcie „zespołu”
- skuteczna współpraca oddziałów
- praca nastawiona na odnoszenie rezultatów
- reagowanie na sprzeciw
- identyfikacja zagadnień problematycznych
- rozwój systemu komunikacyjnego wśród uczestników zespołu
- rozwój umiejętności zastanawiania się nad danym zagadnieniem indywidualnie i w grupie
- utworzenie pozytywnego otoczenia społecznego
Odbiorca docelowy:
- Pracownicy różnych oddziałów
Podstawowe tematy szkolenia:
- podstawy skutecznej autoprezentacji
- komunikacja werbalna i niewerbalna
- techniki negocjacji
- reagowanie na obiekcje klientów
Odbiorca docelowy:
- Dla przedstawicieli medycznych
Podstawowe tematy szkolenia:
- specyfika pracy recepcji
- podstawy skutecznej komunikacji z klientem
- reagowanie na obiekcje klientów– poprawna prezentacja cen i usług centrum medycznego
- podtrzymywanie długotrwałych relacji partnerskich z klientem
Odbiorca docelowy:
- osoby pracujące na dowolnych stanowiskach na wszystkich oddziałach, mający kontakt z potencjalnymi klientami centrum
Podstawowe tematy szkolenia:
- strategie zachowań w przypadku konfliktu
- rodzaje klientów konfliktowych
- etapy pracy z klientem konfliktowym
- przykłady pracy w przypadku agresji
- formuły werbalizacji
- algorytm rozwiązywania konfliktu
- praca nad swoimi przekonaniami
- podtrzymywanie stanu wyjściowego
Odbiorca docelowy:
- osoby pracujące na dowolnych stanowiskach na wszystkich oddziałach, mający kontakt z potencjalnymi klientami centrum
Podstawowe tematy szkolenia:
- Stres
- Eliminowanie stresu
- Czym jest syndrom „wypalenia zawodowego”?
- Pierwsze symptomy – jak uniknąć skutków?
- Przyczyny występowania zjawiska „wypalenia zawodowego”
- Stadia i rozwój „wypalenia zawodowego”
- Profilaktyka i leczenie wypalenia zawodowego w przypadku pracowników medycznych
- Work — Life — Balance
Odbiorca docelowy:
- dla właścicieli, kierowników, lekarzy i pracowników administracyjnych w placówkach medycznych, personelu pielęgniarskiego
Podstawowe tematy szkolenia:
- kształtowanie wspólnego rozumienia pojęć taki jak: „gość”, „gościnność”, „kontakt”, „uwaga”, „zaufanie”
- etapy pracy z klientem
- formuła udanej prezentacji usług
- reagowanie na obiekcje klientów
Odbiorca docelowy:
- osoby pracujące na dowolnych stanowiskach na wszystkich oddziałach, mający kontakt z potencjalnymi klientami centrum
KORZYŚCI DLA FIRMY
Obecność obcokrajowców na rynku pracy to rzeczywistość naszych czasów i przewaga konkurencyjna dla firm, które zatrudniają wysoko wykwalifikowanym specjalistów
- Prowadzenie szkoleń integracyjnych – gwarancja rozwoju firmy
- Tworzenie efektywnych zespołów, zdolnych do rozwiązywania ważnych zadań produkcyjnych
- Znaczne zmniejszenie przepływu personelu, co pozwala na planowanie rotacji wewnętrznej, szkolenia personelu i jego rozwój zawodowy
- Kształtowanie dobrego klimatu psychologicznego, co w efekcie przekłada się na wydajność pracy
Współpraca z Instytutem Wsparcia Człowieka oznacza współpracę z organizacją która:
- rozpoznawalna – z dużym doświadczeniem w zakresie wsparcia uchodźców i osób na migracji, aktywna w mediach społecznościowych, uczestnicząca w debatach publicznych i konferencjach międzynarodowych
- wyraźnie i jednoznacznie przemawia w obronie praw człowieka, równości i godności oraz przeciwko dyskryminacji
wyróżniająca się zatrudnienieme osób z grup mniejszościowych i narażonych na dyskryminację i wykluczenie: uchodźców, migrantów,
osób niepełnosprawnych - ambitna – aktywna od 2023 r., prężnie rozwijający się zespół złożony jest z profesjonalistów HR i trenerów biznesu z szeroką gamą oferowanej pomocy
- kompetentna – merytorycznie, komunikacyjnie i administracyjnie
- rzetelna i wiarygodna – posiadająca status Organizacji Pożytku Publicznego, współpracująca z polskimi i międzynarodowymi
firmami i instytucjami.